Brand | Laco 1925 |
---|---|
Collection | Laco Aviator |
Movement | Automatic |
Caliber | Laco 500, Sellita SW 500 |
Case size | 43 mm |
Case material | Steel 316L |
Strap/braceled material | Genuine leather |
Crystal | Sapphire crystal |
Waterproof to a depth of | 100 meters / 10ATM |
Warranty | 2 years |
Delivery | 2 weeks |
Type of watch | Gent's |
Aviation watch Laco 1925 model Kiel.2 862148
- Laco 500 high quality automatic movement (Sellita 500 base movement)
- Stainless steel housing, diameter 43 mm, height 14 mm
- Front and rear glass – sapphire crystal
- Waterproof up to 5 ATM
- Black dial with phosphorescent numerals and C3 indices
- Phosphorescent arrows with Superluminova C3
- Black calf leather strap, 22 mm
- Original Laco box with zipper
- Delivery up to 14 days
Часовници над 40 лв. (tbi bank) и над 150 лв (tbi bank и UniCredit*) могат да бъдат закупени на изплащане. При натискане на бутона с логото на предпочитаната лизингова компания, ще се отвори прозорец с лизингов калкулатор, чрез който ще можете се информирате за всички възможни срокове на лизинг, както и съответните месечна вноска, ГПР и общата сума за погасяване в края на периода.
Минималните изисквания за одобрение на кандидатите са:
- да имат постоянна работа (над 6 месеца)
- да имат добра кредитна история без просрочени задължения към други финансови институции.
Всички часовници на този сайт имат пълни 24 месеца гаранция от деня на покупката. Някои марки имат по-дълъг гаранционен период, като това ще е посочено на страницата на съответния продукт.
Всички часовници са с международна гаранция. Това означава, че в случай на проблем, можете да се свържете с местен представител или сервизен център, където и да се намирате в света.
Гаранцията на производителя не покрива:
- Батерията, стъклото, верижката, каишката, корпуса и коронката;
- Повреди причинени от неправилно транспортирани, липса на грижи, злополука или нормално износване;
- Рекламацията се предявява непосредствено след установяването на дефекта;
Гаранцията се анулира, в случай че лице, което не е надлежно упълномощено за това от представител на фирмата, извърши обслужване или поправка на часовника. Ако желаете вашия часовник да бъде ремонтиран, докато е в гаранция, моля свържете се с нас. Трябва да представите часовника заедно с надлежно попълнена гаранционна карта. След изтичането на гаранционния срок нашите търговци и сервизни центрове остават на Ваше разположение за ремонт и обслужване на Вашия часовник срещу съответното заплащане.